piątek, 26 września 2014

Powaga...


    ....raczej nie jest moją cechą. Tak mi się wydaje. Melancholia to mój klimat. Ale nie powaga. Oh, jak zwykle pełno sprzeczności! Nie ma człowieka, który jest skrajnie ukierunkowany w jakikolwiek typ cech. (Dobrze to nazwałam? Nie wiem, nie jestem "humanem". "Biolchemy" nie potrafią dobrze pisać, przynajmniej ja nie potrafię, ah.)
    Każdy jest inny. Ja jestem inna. Ty jesteś inny, ty też jesteś inna. Ale czy to nie czyni nas jednolitymi? Każdy chce być inny niż wszyscy, przez co wszyscy stajemy się tacy sami. To smutne. Jesteśmy tacy nieudolni, ah. Każdy z nas jest nieudacznikiem. Choćby powodziło ci się w życiu niewiadomo jak dobrze (albo źle) i tak jesteś nieudacznikiem. Dlaczego? To proste. Bo jesteś człowiekiem. Może i jesteśmy "najbardziej inteligentnymi" istotami chodzącymi po ziemi. Ale do inteligencji nam dużo brakuje. Za dużo głupot robimy. Za mało się uczymy na czyichś błędach. Na swoich też nie zawsze.
    Tu skończę, bo nie mam już pomysłu, jak zdołować was jeszcze bardziej. Kocham was mocno, każdego z osobna!




    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz